?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

It's that time!

NOTICE: If you are able but for some horseshit reason decide not to vote, I am not friends with you anymore.

GOBAMA!


ETA: Also, if you're in the cities and want to watch the election results pour in, I have cookies. Not even joking. They're red, white, and blue. Bring some brews, and jump in on some scrabble and cards. It'll be good.

Site Meter

Comments

( 14 comments — Leave a comment )
slowtech
Nov. 4th, 2008 05:03 pm (UTC)
WOOOOBAMA!!!!!

AAHHH if I was still in the twin cities I would totally stalk you and eat your cookies!!!
notashamed
Nov. 4th, 2008 06:16 pm (UTC)
YOU NEED TO SEND OUT ELECTION PARTY NEWS EARLIER THAN... NOW. i has plans
virtuistic
Nov. 4th, 2008 06:26 pm (UTC)
SORRY! IF I HAD YOU ON FACEBOOK YOU WOULDA KNOWWWWN.

I miss you. We should get together and yell at the tv over trivia.
notashamed
Nov. 4th, 2008 06:29 pm (UTC)
wtf - why AREN'T we friends on FB?

*thinks*

OH B/C I DONT KNOW YOUR LAST NAME
virtuistic
Nov. 4th, 2008 06:29 pm (UTC)
Capacio, silly. ;) Lemme know if you has issues wiff it.
notashamed
Nov. 4th, 2008 06:33 pm (UTC)
Um the only person who shows up is faith lynn. :(
virtuistic
Nov. 4th, 2008 06:34 pm (UTC)
That's the roomie.

How about I search for you? Full name? Text it if you don't want it on the intarwebs.
notashamed
Nov. 4th, 2008 06:36 pm (UTC)
yeah, i figured that was her. i even looked thru her friends and couldn't find you. WHY ARE YOU HIDING FROM ME.

i'm janna bergstrom, btw
virtuistic
Nov. 4th, 2008 06:38 pm (UTC)
BECUZ I IS FRIGHTENED?

I have no idea. We should be in the same damn network.
notashamed
Nov. 4th, 2008 06:41 pm (UTC)
wtf. facebook can suck it. at least it likes you. honestly you were NO WHERE to be found. I WAS SKURD SHELBY
(Deleted comment)
virtuistic
Nov. 4th, 2008 06:28 pm (UTC)
Nice work!
effulgentnida
Nov. 4th, 2008 10:47 pm (UTC)
OBAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OOOOO B TO THE AMA.

I WISH I COULD VOTE SO HARD (AND BREAK MY VOTING PENCIL/PEN/MARKER/THINGY) DAMN MY BRITISHNESS.
kpachayagolobka
Nov. 10th, 2008 06:06 pm (UTC)
was it political Scrabble where people could use words Bush made up?
virtuistic
Nov. 10th, 2008 09:03 pm (UTC)
Nah. And we actually ended up playing Yatzee instead. Ha.
( 14 comments — Leave a comment )

Latest Month

May 2013
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow