?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

yes...teenagers are nocturnal...duh mom.

yeah its like 12:41 AM and all i can think of is little shithead up in canadia. sigh I wanna know how he got the notion in his head that I wouldnt want to talk to him because that is the farthest thing from the truth.

Dammit, i wish he'd talk to me when i call.

now they're talking about slipknot on tv....his fav band. i'm cursed. Man, this is maddening.

.o0(slipknot is from IOWA? That makes sense... Idiots Out Walking Around. They really sound poserish...anyone that repeatedly says motherfucker... ugh. "can i say piss?" like a real rock band would care. They're just a stint.)

When will people realize N'SUCK & O - CRAP are NOT bands?!?! pop will eat itself...

I hate american eagle. I hate gap. I hate pop. I hate halter whores. I hate rap. I hate vanilla sky. I hate all these "punk style" trends. When will preps just fuck off and die? Not to mention just fucking realize that punk is not manufactured! gawd. buying spikes doesnt make you punk. Liking a song by blink 182 doesnt make you punk. grr-freaking-ar.

I wanna kick adam....he's pissing me off. I want to get everything figured out with ian...i miss him and its pissing me off too. MTV pisses me off... i'll start it on fire.

Comments

( 5 comments — Leave a comment )
diztressed
Dec. 27th, 2001 10:20 am (UTC)
` is from Iowa.

virtuistic
Dec. 27th, 2001 10:41 am (UTC)
o0o!
child of the corn eh? lol..no offense man. but hey, do you really like iowa?
diztressed
Dec. 27th, 2001 08:06 pm (UTC)
Re: o0o!
It's not the worst place I've ever been. And corn is good for lots of stuff. I can make fun of it because I live here and it's a loving kind of mockery.
Don't knock it until you've lived it.
bandtenhut
Dec. 27th, 2001 08:22 pm (UTC)
definitive sweepstakes
Everdearest sister
i apologize for tonight, I'm whacked.
You're right, I do need distraction, but right after work like that, not the best time.
You know what? scott was distracting me so much that i forgot to clock out!!!! damn! i hope i don't get in trouble for that mishap!!!!
scott is funny....he keeps telling me that stephanie and margaret (his fanclub) really are annoying to him. whenever i ask him if i'm annoying, he says i'm one of the least annoying people he knows....HOW THE HELL CAN THAT BE?!?!?!
heh, well, that's okay.
work is really fun.
i hope to see you soon....
love
aViEaViEaViE
virtuistic
Dec. 27th, 2001 09:40 pm (UTC)
Re: definitive sweepstakes
we should do sompfin to get yer mind off it. but sometime i've gotsta clean my room...but hey...you could keep me company whilst i go through my crap! WHEEE!
( 5 comments — Leave a comment )

Latest Month

May 2013
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow