July 6th, 2006

smart girl

Interest Drabble 004/150

Well, I probably won't be able to update properly tomorrow, as I work from 10-8, so I'm gonna post the drabble now. This one was fun, and politially relevant! Also, it features the letter "W", which I quite like.

Collapse )

HEE! God, I am such a dork! Oh, I love it. Appropriate responses (or any combination thereof) are as follows: Woah!, Wow!, Wowza!, Wonderful!, Wicked!, Wacky!, Wonky!, Word., Weird..., and/or Wait... what? Thx.

Zokutou word meterZokutou word meter
400 / 15,000
(2.7%)


Site Meter
bitch plz

So You Think You Can Fuck Up My Season?!

Okay, it better be Jessica and Jaymz going home tonight, or else I'm going to choke a bitch. I have never been impressed by either of them, and they are always "dancing for their lives" and failing to wow me. Jessica is boring, and Jaymz can't spin straight to save his life.

Also, I love the other couples. I realize we're going to have to break it up sooner or later, but please... make it later. I don't want people-that-deserve-to-continue to lose to people who have consistently sucked, kthx. Also, plz for to keep Ivan. He's like, the cutest thing since puppies. Also... if you send Heidi home, y'all are morons. Morons!

Also... ladies, this is a family show. Put some goddamn clothes on.

ETA: Collapse )

Site Meter
haha

Interest Drabble Challenge 005/150

Okay I lied, but I really didn't think I'd be able to update. I mean it! I got off work early, and got done test driving my pirate outfit for this evening's festivities, and then watched the elimination episode of So You Think You Can Dance, and now I'm gonna go ahead and post my favorite drabble of this challenge!

Collapse )

[Also, it's totally awesome if you listen to Sex Bomb by Tom Jones while reading this... or reading it in the newscaster/narrator voice. HEE.]

Zokutou word meterZokutou word meter
500 / 15,000
(3.3%)


Site Meter