January 2nd, 2002

free

damn the man! screw these repressive "educators"

bleh! school tomorrow and i dont wanna go! i want my freedom dammit! i'm really not looking forward to it at all. back to the massive amounts of homework, back to all of the expectations, back to all of the plastic barbie bitches that i despise that are so important. i want them all to go away. Plus today i'm taking down all the 'festive' crap on my website. it was junk anyway.

Damn the man.

i am so confused by myself too. ugh, i want to make everything go away and yet i dont know how i want things to be or when or why or anything. Talked with ian for a whole whopping minute yesterday. i get the distinct impression that i make him very uncomfortable. how you ask? all he said was "mhm" about 5 times and "hey can i call you back later, i have a friend over.".o0(will you? hmm...we'll see.[wish he actually would]) me being the self-loving person i'm not, i just figure he doesnt wanna talk with me anymore and maybe the friend thiing was just a way of letting me down easier. or he had a girl over and didnt want to tell me. shrug not like i'd be irate or anything, i said friends, and i mean friends. of course i want him back but i dont need it and i dont want to seem desperate, cuz im not, but i really freaking want it. i make no sense. and i cant see myself with anyone else. i'm just a messed up chunkmonger.
  • Current Music
    The World has turned and left me here - =w=
free

boredom is great.

heh..i love you regan. you advertise all these nifty quiz things for me to take reguarding my favorite movies.



Take the Which Empire Records Character are You? Quiz.



Damn the man. Are they ever right dude...i really dont have a clue what i'm doing or thinking for that matter. I dont even know what the hell i want.


I still like harry potter. screw all you haters. its a damn good book. And a good movie. specially with this guy.

. .

Imma go to scotland and kindap him. woo. he can live in my closet.
  • Current Music
    In too deep - Sum 41